Thursday, December 9, 2010

2nd day at Taiwan

大雄、我、多啦A梦

美丽的小人国

法老王剧场

法老王剧场的周围

我和它

乘车月台

乘车月台


小型的泰姬玛哈陵

甜点

我享用午餐的餐厅

台湾民俗剧场

我和蒋介石

蒋介石一部分的雕像

骑着马的蒋介石

穿制服的蒋介石

严肃的蒋介石

这一切关于蒋介石的雕像都是在大溪慈湖所拍摄。
更多资料请搜索 http://baike.baidu.com/view/3440577.html?goodTagLemma

machine !! isn't cute? Malaysia doesn't have it neh..

These were the drink vava bought from the machine

A big tall tree
Captured at 四季果园

I took this at the garden

This is the rubbish bin at the garden. Isn't it cute?

在台湾的二天,我去了大溪慈湖、大溪老街、小人国、四季果园和中华路夜市。
台湾的天气凉凉的,让人感到百般的舒服。

No comments:

Post a Comment